Kommentarer til: SEO? Omtanke er det halve arbejde! https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm SEO, online marketing og iværksætteri siden 2006 Thu, 21 Jul 2011 17:27:52 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 Af: Frank Rasmussen https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm#comment-11023 Thu, 21 Jul 2011 17:27:52 +0000 http://www.oza.dk/?p=1650#comment-11023 Hej Rune
Et fornuftigt SEO-plugin er abolut også at foretrække når man som nogle af os bruger WordPress.
Ellers et super godt indlæg som alle der har en webside bør læse.

]]>
Af: René HAlskov https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm#comment-10974 Sat, 16 Apr 2011 12:53:42 +0000 http://www.oza.dk/?p=1650#comment-10974 Hejsa
Tak for fine indlæg..

]]>
Af: Søren Hansen https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm#comment-10717 Tue, 03 Aug 2010 03:08:57 +0000 http://www.oza.dk/?p=1650#comment-10717 Hej Rune
Hvordan sikre jeg at jeg ikke forsvinder helt fra Google, når jeg skifter fra web-shop 1 til web-shop 2?

Hvad kan jeg selv gøre?

]]>
Af: Søgemaskineoptimering Rebsdorf Media https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm#comment-10716 Wed, 23 Jun 2010 21:32:49 +0000 http://www.oza.dk/?p=1650#comment-10716 Opstartsfasen er rigtig nok meget vigtig hvis ikke ligefrem den vigtigste. Der er utrolig stor forskel på konkurrencen på forskellige nicher samt søgeord indenfor samme niche. Det er derfor også vigtigt at gennemføre en konkurrentanalyse inden man lægger sig fast på nogle bestemte søgeord. Hertil kan Yahoo site explorer være en god hjælp.

]]>
Af: Bredbånd priser guide https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm#comment-10679 Sat, 27 Mar 2010 15:08:21 +0000 http://www.oza.dk/?p=1650#comment-10679 Super indlæg 🙂 Tankevækkende 🙂

]]>
Af: Nyt hop til link i Google - Uge 41 2009 https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm#comment-10645 Sun, 11 Oct 2009 15:30:44 +0000 http://www.oza.dk/?p=1650#comment-10645 […] i gang med et SEO-projekt. Måske ikke ligefrem en afsindig stor nyhed, men som Rune skriver er omtanke det halve arbejde. Er du ny ud i seo-verdenen er Runes råd bestemt en læsning […]

]]>
Af: Lars Juhl https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm#comment-10644 Fri, 09 Oct 2009 13:37:45 +0000 http://www.oza.dk/?p=1650#comment-10644 Hej Rune
Godt indlæg – Det giver altid de bedste resultater, når der er rigtig godt styr på de grundlæggende ting, inden opstart 🙂
Udover Google Keyword Tool, kan Google Insights også anbefales som et supplerende seo værktøj..

LJ

]]>
Af: Claus Valgren Christensen https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm#comment-10643 Thu, 08 Oct 2009 19:54:27 +0000 http://www.oza.dk/?p=1650#comment-10643 @Kim

Tja, man kan bruge sin sunde fornuft – det er ikke så godt at linke til spam sites etc. ellers er Google altid lige ved hånden, og de hjælper gerne med f.eks. site:www.domain.dk kan give en god indikation om sites overhovedet er i Google indeks. Er det ikke det, er det helt sikkert en grund til det, og her referer jeg til Google’s egen retningslinjer.

En anden mulig måde er – og her må nogle der ved mere om det en mig, gerne smide en korrektion – site:www.domain.dk –view*** efter sigende skulle den fortælle om alle de sider Google har i alt, men ikke nødvendigvis tilgængelige (Duplikeret indhold o. li), så kan du jo trække de 2 tal fra hinanden og det burde være en indikator om sites kvalitet.

En anden måde, som jeg bruger, er at få en ” second opinion” fra f.eks. Microsoft Bing. Jeg syntes at der er et tydeligt mønster her ved brug af samme kommando: site:www.domain.dk – det jeg har lagt mærke til er at sites der Ranker ringe i Google, knap nok er i Bing’s indeks, men sådan er det nu ikke altid.

Men som Rune også skriver – Omtanke er det halve arbejde!

]]>
Af: Kim Jørgensen https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm#comment-10642 Wed, 07 Oct 2009 15:01:18 +0000 http://www.oza.dk/?p=1650#comment-10642 Claus er der nogen steder man kan tjekke sine udgående links om de er gode eller dårlige??

]]>
Af: Claus Valgren Christensen https://www.rune-hansen.dk/seo-omtanke-er-det-halve-arbejde-1650.htm#comment-10639 Mon, 05 Oct 2009 13:27:37 +0000 http://www.oza.dk/?p=1650#comment-10639 Jeg lærte på den hårde metode at mange udgående links skal behandles med respekt. Åbenbart linkede jeg til mange (dårlige naboer). Det kunne Google ikke lide, og først da det blev rettet gik det frem af. Så tjeck ens site for “dårlige” udgående links.

]]>