Google lancerer Google Gadget Ads

Google vil ikke længere begrænse sine reklameplatforme til korte tekstbaserede indslag. I dag åbner søgegiganten op for Flash-annoncer.

Google har i dag offentliggjort en ny feature, Google Gadget Ads, der bedst kan beskrives som interaktive bannerannoncer.

Søgegiganten beskriver formatet som et interaktivt, online annonceformat, der kan understøtte feeds (rss), animationer, flash, video, lyd og billeder.




Google Gadget Ads er derfor en betydeligt mere påtrængende storebror til de nuværende tekstbaserede annoncer, der optræder ved siden af Google-søgninger og på hjemmesider, hvor indehaveren bliver betalt for at stille plads tilrådighed mod betaling via Googles AdWords-program

Google mener ikke selv, at det nye format er påtrængende, men at det giver mulighed for nye annoncemuligheder på brugernes præmisser.

Kilde: Comon.dk

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *